Friday, August 4, 2017

BUAT TSHIRT OGOS 2017



Assalamu'alaikum dan salam sejahtera. Hai semua..

Kalau korang tengah cari tempat yang boleh cetak baju korang, di sinilah tempatnya. Untuk pengetahuan korang, kita dah terima tempahan daripada seluruh Malaysia, termasuk Singapore tau. Bukan setakat Melayu je, Dayak, India, Iban kalau tak silap pon pernah order untuk aktiviti2 diorang.

Alhamdulillah setakat ni banyak feedback positif yang kami dapat daripada customer yang dah order. Testimoni tu korang boleh klik kat sini. Semua testimoni adalah betul dan bukan direka sendiri yer..
Kitorang sangat aktif dekat facebook page dan setakat ni lebih 8k follower. Hampir setiap hari kita update job2 yang baru siap. So kalau korang dah order, boleh tgk proses order kat page tu.
NAK USHA PAGE KE? KLIK SINI!
Untuk korang yang nak cetak tshirt, kitorang sediakan tshirt yang sangat selesa, serap peluh dan berkualiti. Tshirt yang dijual adalah tshirt yg kitorang pakai sendiri. Jadi bolehlah la korang buat aktiviti dengan selesa sambil bergaya..

Ada tshirt bajet macam Foursquare dan Rians, ada jugak tshirt yang lain daripada yang lain macam brand Oren Sport. Bergantung pada bajet korang laa. Bak kata orang, ukur baju di badan sendiri. Hehe

Size pulak dari umur 1 tahun hingga orang tua ada size. 8xl pon ada cuma bergantung pada warna. Jadi yg badan sihat wal afiat tu jangan risau ya. Ada je size utk korang.

Kadang2 ada orang tanya, "bang, design ada tak?" Yup kita ada sediakan design untuk korang pilih. Kalau korang tak berkenan, boleh bagi design sendiri okay. Yang penting design tu mestilah sharp dan boleh digunakan untuk proses printing nanti.

Okay kat bawah ni cuba korang tengok contoh2 baju yang kitorang dah print. Ada baju rewang, family day, company, group, kelab, persatuan dan event. Klik untuk besarkan gambar.





















Haa semua baju2 kat atas baru sebahagian kecil tempahan. Ada lagi banyak tapi kitorang kongsi pada artikel2 akan datang insyaAllah.

Nak contact kitorang tak susah, korang whatsapp je terus 0127009605 (Syahrun), 24 jam on. Dan bagi detail:

Rasanya setakat ni saja perkongsian kitorang setakat ni. Lastly bawah ni saya sharekan FAQ yang customer biasa tanya beserta jawapan okayy.

Jumpa anda di WHATSAPP yerr..


FAQ yang customer biasa tanya:

  1. Harga berapa baju siap design sekali?

    "Harga bergantung pada kuantitidesign dan jenis baju. Makin besar kuantiti makin murah. Makin simple design, makin murah. Jenis baju bergantung, kalau korang nak harga bajet, tengok kat Katalog Foursquare dan Rians kat menu"
  2. Size apa paling besar?

    Size ada yang sampai 8xl. Bergantung pada stock dan jenis baju yang korang pilih. Biasanya semua pattern baju ada sampai 3xl.
  3. Berapa hari boleh siap?

    5 hari bekerja. Kitorang cuba buat secepat boleh insyaAllah. Makin simple design makin cepat siap. Kalau korang order beratus2 helai, better order awal lah yer.
  4. Saya orang Sabah, macam mana nak pos?

    Postage by pos laju. Kitorang dah pos sampai ke Singapore dan alhamdulillah semua barang sampai dalam kondisi yang baik. Kos pos berdasarkan berat. Mostly x mahal dalam RM1/pcs saja. 1-2 hari bekerja dah sampai. Kalau korang nak datang, guna duit minyak lagi kan. So biar kitorang pos ke rumah korang. Korang dok diam2. Hehe
  5. Nak COD kat mana ehh?

    COD kat Balik Pulau, Penang. Mana yang dok dekat2 tu kita boleh setting appointment bila nak jumpa.
  6. Kalau nak order kena bayar full terus ke?

    Terpulang, nak bayar deposit dulu pon xpe. Biasa kitorang ambil 60% deposit dulu. Selebihnya bayar lepas baju siap.
  7. Saya nak design sendiri, tapi nak lukis kat kertas je boleh?

    Boleh untuk design2 yang simple dan FREE aje. Kalau design yang hardcore dan complicated, better bagi kitorang softcopy dalam file psd atau ai full design.
  8. Saya nak tengok gambar dulu sblm print boleh? Sbb takut lain yg saya nak, lain yg dapat.

    Boleh, kitorang mmg akan bagi korang draft design dulu sebelum print. Maksudnya gambaran baju yang akan kitorang print. Contoh draft kat bawah:
    CONTOH DRAFT BAJU YG AKAN DIBERI SEBELUM PRINT
    SEMASA PROSES PRINTING
    HASIL YANG CUSTOMER DAPAT. SAMA KAN DGN DRAFT KAT ATAS..




No comments:

Post a Comment